FANDOM

Calaveras
カラベラス
Calaveras
Biográfia
Nem

Faj

Ember

Hovatartozás

Fekete Hold

Lakóhely

Nemezis

Foglalkozás

Ajakasi Nővérek

Család

Koan, Berthier, Petz

Megalkotás
Szinkronos neve

Celimen

Első megjelenés

Manga: 15. fejezet
Anime: 60. rész

Színészek

Akiko Hiramatsu
Simonyi Piroska

Calaveras (カラベラス, franciában és magyarban Celimen) a második legidősebb nővér, aki képes a holtakkal kommunikálni. Sailor Venus ellenpárjaként jelenik meg. Az animében meglehetősen gyenge támadásai vannak, s ő az egyedüli, akivel szemben Rubin megenged magának egy kis flörtöt.

A mangában ő az utolsóként megjelenő nővér, a "004-es kód" fedőnevű küldetés végrehajtója. Különleges képességeinek köszönhetően átmossa az emberek agyát, hogy gyűlöljék meg a Hold királyságának képviselőit, és helyette támogassák a Fekete Holdat. Sailor Venust azonban nem tudja foglyul ejteni támadásával, mert a mögötte álló Rubin energiái is vészesen fogynak az Álarcos Férfival folytatott harc következtében. Calaveras így Sailor Moon áldozata lesz.

Az animében egy hiú és kicsit lusta karakterként ábrázolják, aki többnyire csak Petz segítségével hajlandó elmenni egy küldetésre. Két nővérük megtérése után Rubin őket veti be. Petz elméjét azonban megrontja a varázspálca, amit Rubintól kapott, s ezért Calaverasra támadt. Ő, látván testvére állapotát, megérti, amit Sailor Moon mondott neki a testvéri szeretetről, s hajlandó megtérni.