FANDOM

“Az új harci sport”
Ep63
女は強く美しく!レイの新必殺技
Onna wa tsuyoku utsukushiku! Rei no shin hissatsu waza
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Yuji Endo

Ellenfél

Dumble

Előző rész

Örök barátnők

Következő rész

Kamilla titka

Egyéb infók
Eredeti cím

“A nőknek szépnek és erősnek kell lenniük. Rei új gyilkos támadása”

Az új harci sport a Sailor Moon hatvanharmadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Rei nagyapja nem érti, hogy miért maradoznak el a fiatal lányok a szentély környékéről, mire Rei a képébe vág egy újságcikket, mely arra figyelmeztet, hogy a fiatal lányok kerüljék el a környéket, mert egy perverz öregember a vezetője. Bunny is a szentélybe tart segédkezni, amit Chibiusa is megtud, mivel ő azon mesterkedik, hogy megtalálja az Ezüstkristályt. A nagypapa és Yuuchiro egy érdekes elképzelést akarnak megvalósítani: lányok számára tartanak különleges tornatanfolyamot, amiért Rei ismét nehezményez rá. Közben Rubin a helyszenre küldi Koant, mert a szentély egy potenciális célpont. A tanfolyam nem megy túl jól, köszönhetően a nagypapa rossz hírének. De Yuuichiro hoz egy tucat fiatal lányt, s köztük van Koan is, valamint egyik droidja, aki erőszakos manőverekbe kezd. Chibiusa is szeretne jelentkezni a tornára, hogy erősebb lehessen, mint Bunny, s hogy elfenekelhesse őt, de megretten, amikor meglátja a harcias droidot. Közben Koan, aki az ujjai köré csavarta a nagypapát, összevész Yuuchiróval, és döntésre kényszeríti az öreget: vagy ő, vagy a fiú. A nagyapa Koan mellett dönt. Közben azonban a droid is akcióba lép, amit Rei is megérez. A droidot legyőzik, miután Sailor Moon és az Álarcos Férfi közbelépnek, de Koan még talpon van. Rei átváltozik, és mint Sailor Mars, móresre tanítja Koant. Közben az Álarcos Férfi továbbra is hidegen viselkedik Sailor Moon-nal. A nagypapa, látva a kísérlet kudarcát, nem adja fel: új tanfolyamot szervez, táncosat.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Sailor Mars új támadása, a Burning Mandala most látható először.
  • Amit a nagypapa tanít, tulajdonképpen nem is igazi harci sport, bár magyarul is így hangzik és angolul is így állították be. Inkább egyfajta keveréke a harcos mozdulatoknak és a tornának.