“Act 34 - Labirintus 1”
Act34.JPG
Act 34 無限 8 - 迷路 無限 1
Act 34 Mugen 8 - Labyrinth Mugen 1
Kötet

7 (Infinity Arc)

Fejezet

34

KRONOLÓGIA
Előző

Act 33 - Super Sailor Moon

Következő

Act 35 - Labirintus 2

Chibiusa Ezüstkristályát megkaparintotta az ellenség, legfőbb ideje hát harcba indulni a Death Busters ellen, akik közel járnak terveik megvalósulásához. Ám ehhez Kaolinite-nak is lesz egy-két szava.

Cselekmény[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Chibiusa az Ezüstkristály elvesztése óta gyakorlatilag élettelenül fekszik, az orvosok sem tehetnek érte semmit. A külső holdharcosok közlik Usagival, hogy ők maguk is meglepődtek a tényen, hogy Hotaruból nem Sailor Saturn támadt fel, hanem egy beültetett idegen lény, aki elrabolta Chibiusa lelkét is. Haruka szerint mivel gonosz lénnyé változott, és ezt már úgysem lehet visszacsinálni, legfőbb ideje megölni Hotarut - legalábbis aki ő volt valamikor. Usagi azonban még ekkor sem hajlandó erre. Mivel azonban nincs más választásuk, belemegy, hogy szálljanak szembe az ellenséggel. Mamoru úgy dönt, hazaviszi a lakására Chibiusát, és amíg a lányok harcolnak, saját életerejével tartja őt életben.

Mindeközben a Hotaru felnőtt testében manifesztálódott lényt Mistress 9-ként üdvözli Tomoe professzor. Úgy tűnik azonban, hogy Hotaru lelkét nem sikerült teljesen kipusztítani a testéből, az belső hangként folyamatosan beszél hozzá. Mistress 9, hogy félreállítsa Kaolinite-ot, megbízza azzal, hogy végezzen a holdharcosokkal. Ő maga pedig a maradék démontojások aktiválását tervezi. Kaolinite terve az, hogy ördögi varázslattal megidézi a Witches 5 halott tagjainak szellemét.

A Szupertehetségek Iskolája környékét közben teljesen benőtték a növények. A kapun belépni kívánó holdharcosokat Cyprine és Ptilol fogadja, majd elszakadnak egymástól. Sailor Mars Eudial-lal, Sailor Mercury Viluy-jal, Sailor Jupiter Tellu-val, Sailor Venus pedig Mimete-tel néz szembe, akik mind le akarják beszélni őket a további harcról. Sailor Moon pedig arról lát rémképeket, hogy a barátai ellene fordulnak. Holdjogarát elővéve azonban még idejében felszámolja az illúziót.

A Witches 5 azonban még életben van, és mindent elsörpő csapásra készülnek. Váratlanul megérkezik azonban Sailor Uranus, Sailor Neptune, és Sailor Pluto, akiknek segedelmével ismét sikerül megidézni a Szent Grál-t, Super Sailor Moon pedig előbb a szellemekkel, majd a nekik rontó Kaolinite-tal végez.