FANDOM

“Act 22 Várakozások - Nemezis”
Act22
Act 22 思惑 - Nemesis
Act 22 Omuwaku - Nemesis
Kötet

5 (Black Moon Arc)

Fejezet

22

KRONOLÓGIA
Előző

Act 21 Bonyodalmak - Nemezis

Következő

Act 23 Titkos tervek - Wiseman

Chibiusa eltűnik az idő viharában, Sailor Moon és társai azonban kiszabadulnak a Nemezis fogságából.

CselekménySzerkesztés

Wiseman az idő viharában sikeresen csábítja megával Chibiusát, és valami történik vele. Olyan erőhullámot éreznek ugyanis többen, amely miatt rosszat sejtenek. Endymion király és az Álarcos Férfi úgy döntenek, hogy a végére járnak a dolgoknak. Közben Sailor Venus és a macskák találnak egy érdekes régi bűnügyet, mely Death Phantom viselt dolgairól ír.

Sailor Pluto beszámol a szörnyűségről, hogy Chibiusa időkulcs nélkül végott neki az útnak. Habár szigorúan tilos lenne, az Álarcos Férfi is bemegy az időviharba. Közben Sailor Moon a Nemezisen játkálva véletlenül meghallja Zafírtól, hogy társai életben vannak, a bolygó mélyén. Ő azonban meglátja őt, és bemutatja neki a nemezis magját, a reaktort. Elmeséli, hogy találta meg őket Wiseman, és hogy adott nekik hatalmat. Sajnos Zafír azt hiszi, hogy egyedül Sailor Moon a hibás azért, amiért a bátyja, Gyémánt herceg makacs és önfejű, és miatta hoz rossz döntéseket. Megkísérli megölni őt két remekbe szabott droidjával, Venetivel és Aquaticivel.

Ám az utolsó pillanatban úgy tűnik, Neo-Queen Serenity valahogy erőt ad Sailor Moon-nak, s így képes lesz az átváltozásra, a fekete kristály hatalmának ellenére. Óriási erősugár lepi el a Nemezist, ahogy Sailor Moon legyőzi az ellenséget, s megkeresi harcostársait. Miután a többiek is képesek lesznek átváltozni, megpróbálnak megszökni. A Nemezis reaktora instabillá válik és a bolygó a megsemmisülés jeleit mutatja, amitől Rubin megretten, és úgy dönt, megszökik, és tájékoztatja Gyémánt herceget Wiseman őrült terveiről. Ám mielőtt elindulhatna, egy titokzatos női hang gyávának nevezi, majd Wiseman saját kezűleg fojtja meg őt.

Sailor Moon és a többiek megszöknek, de Wiseman nem aggódik: tudja jól, hogy még vissza fog térni. Közben az Álarcos Férfi az idő viharában Chibiusát keresi, és egy hang kezdi el őt szólongatni, melynek gazdája, bár csak a sziluettje látszik, egészen olyan, mint a felnőtt Chibiusa.