FANDOM

“A viszontlátás”
Ep48
愛と正義ゆえ!セーラー戦士再び
Ai to seigi yue! Sērā Senshi futatabi
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Yuji Endo

Ellenfél

Minotauron

Előző rész

Semmi sem megy

Következő rész

A Holdfénylovag

Egyéb infók
Eredeti cím

“A szerelemért és az igazságért! Újra holdharcosok”

A viszontlátás a Sailor Moon negyvennyolcadik epizódja.

TartalomSzerkesztés

Bunny visszanyerte memóriáját, Mamoru azonban nem, ezért furcsának találja, miért viselkedik vele a lány olyan bizalmasan. Közben Natsumi is megjelenik, és ő is Mamoru kegyeire pályázik, a fiú azonban gyorsan otthagyja mindkettejüket. Ezután Luna és Artemisz találkoznak Bunnyval, és megbeszélik a továbbiakat. Bunny nem szeretné, ha a többi harcoslány is belekeveredne a dolgokba, azt szeretné, ha továbbra is normális életet élnének. Ezért a küldetéseit önállóan akarja folytatni. Közben Ail és An új szörnyet, egy minotauruszt idéznek meg. Közben Ami, Rei, Makoto, és Minako, egymástól függetlenül megjelennek egy televíziós meghallgatáson, annál a tévénél, ahol Mamoru is dolgozik részmunkaidőben. Naru is odamegy, Bunny pedig elkíséri, de őt nem engedik be. Közben Ail és An is megérkeznek a helyszínre, hogy energiát szívjanak el. An mint Natsumi távozik, és meglátja Mamorut, akárcsak Bunny. Üldözőbe veszik a fiút, de Natsuminak fel kell adnia, energiahiány miatt. Közben a minotaurusz a lányokra ront a felvételen, ám Bunny jókor érkezik, mint Sailor Moon. Sajnos későn jön rá, hogy már nincs meg a holdsarló-pálcája, s ezért a szörny szarvai közé szorul. Lunának nincs más választása: visszaadja a harcoslányok emlékeit, hogy segítsenek Sailor Moon-nak. Így is tesznek, és a közbelépő lányok már könnyedén végeznek a szörnnyel.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Natsumi és Bunny között beindul a rivalizálás, hogy ki tudja meghódítani Mamorut, aki változatlanul nem emlékszik semmire.
  • A szörnyet nem Sailor Moon, hanem a harcosok ölik meg. Ez meglehetősen ritka dolog az animében.