FANDOM

“A tanítvány”
Ep30
お爺ちゃん乱心, レイちゃんの危機
Ojī-chan ranshin, Rei-chan no kiki
Évad

1 (Sailor Moon Classic)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Kazuhisa Takenouchi

Ellenfél

Jiji

Előző rész

Bonyolult szerelmi háromszög

Következő rész

Macskaszerelem

Egyéb infók
Eredeti cím

“Nagypapa megőrül! Rei veszélyben”

A tanítvány a Sailor Moon harmincadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Rei nagyapja a következő célpont, akit Zoisite kiszemelt, de nem jár sikerrel - legalábbis egyelőre. Az öregből azonban félig már kijött a kristály, s emiatt furcsán kezd el viselkedni. A szentélyhez másnap reggel egy fiatalember érkezett, Kumada Yuuichiro, akinek feltett vágya, hogy az öreg mester tanítványa lehessen. Miközben Rei mérgelődik nagyapja viselkedésén, ahogy a fiút ostoba próbatételeknek veti alá, Bunnynak nagyon tetszik, mert mókásnak találja. Yuuchiro szerint a nagyapja viselkedése csak az időjárással hozható összefüggésbe. Közben Bunny jósnak álcázva magát próbálja összehozni a fiút és Rei-t, de lelepleződik, amivel kivívja a lány haragját. Ezért Bunny engesztelésül süteményt süt neki, amit elvisz a szentélybe. Közben azonban Zoisite akcióba lép, és elveszi az öreg kristályát, amitől az szörnnyé változik. Yuuchiróra támad, miközben az Álarcos Férfi Zoisite nyomába ered, ismét sikertelenül. Yuuchiro megpróbálja megvédeni Rei-t, de nem jár sikerrel, és kiüti magát. Sailor Moon és Sailor Mars közös erejükkel megszabadítják az öreget szörnyformájától. Yuuchiro, mikor magához tér, hőshöz méltó fogadtatásban részesül Rei részéről.

Első megjelenésSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Zoisite-nak már négy kristálya van, és továbbra is egy-egy darabon osztoznak a többiek.