FANDOM

“A csökönyös szörnyeteg”
Ep57
放課後にご用心!狙われたうさぎ
Hōkago ni goyōjin! Nerawareta Usagi
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Katsuyuki Sumizawa

Rendezte

Yuji Endo

Ellenfél

Amanju

Előző rész

Színházi előadás

Következő rész

Új vonzalom

Egyéb infók
Eredeti cím

“Vigyázzatok iskola után! Usagi a célpont”

A csökönyös szörnyeteg a Sailor Moon ötvenhetedik epizódja.

TörténetSzerkesztés

A lányok reggel megküzdenek egy szörnnyel, amiért is Bunny későn érkezik az iskolába. Furcsának találja azonban, hogy tanárnőjét nem nagyon izgatja a dolog, pedig máskor ideges szokott lenni emiatt. Ez azért van, mert délutánra randevút beszélt meg valakivel. Hamar megváltozik azonban a viselkedése, amikor a férfi lemondja a randevút. Bunny büntetésbe kerül, amiért órán eszik, Natsumi pedig úgyszintén, mert elvicceli az angol fordítást. A két lány együtt marad bezárva iskola után a terembe, tanárnőjük felügyelete alatt. Azt a feladatot kapják, hogy amíg nem oldottak meg egy nehéz tesztet, nem mehetnek sehová sem. Közben azonban befut egy telefonhívás: mégis lesz randevú. A tanárnő annyira boldog, hogya két büntetésben lévő diákról teljesen elfeledkezik. Miközben a két lány hiába vár a tanárnőjükre, versenyt rendeznek egymás közt: amelyikük előbb oldja meg a tesztet, azé lesz Mamoru. Közben Ail megidéz egy szörnyet, hogy elszívja Mamoru energiáit, de a szörny nem hajlandó engedelmeskedni és megszökik. Miközben Natsumi energiái egyre fogynak és Bunnyét akarja megkaparintani, a lányok észreveszik a szörnyet. Üldözőbe veszik a lényt a városon át, miközben Ail is követi őket. Az osztályteremig jutnak, aminek köszönhetően Bunny is átváltozhat Sailor Moon-ná. De mivel az energiája egy részét An elszívta, eléggé elgyengül, ezért csak a Holdfénylovag segítségével tudja teljesíteni küldetését. Ezután visszarohan az osztályterembe, nehogy Natsumi megsejtsen valamit. A két lány egyszerre fejezi be a tesztet, ezért Mamorura hagyják a döntést.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az epizódban két szörny is felbukkan, a második a rész elején, noha megnevezésre nem kerül.