FANDOM

“A Holdfénylovag”
Ep49
白いバラは誰に?月影の騎士登場
Shiroi bara wa dare ni? Tsukikage no Naito tōjō
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Harume Kosaka

Ellenfél

Falion

Előző rész

A viszontlátás

Következő rész

Vigyázzatok a videojátékokkal!

Egyéb infók
Eredeti cím

“Kié a fehér rózsa? A Holdfénylovag megjelenik”

A Holdfénylovag a Sailor Moon negyvenkilencedik epizódja.

TörténetSzerkesztés

Miközben Makoto és Bunny megpróbálják kiszedni Amiból a dolgozata tesztkérdéseinek helyes válaszait, egy újabb szörny lép akcióba. Makoto felismeri áldozatát: a gyerekkori barátját, akire mindig számíthatott. Megmenti őt, a fiúnak azonban vérátömlesztésre van szüksége. Mivel Makoto vére is nullás vércsoportú, ezért önként válallja, hogy ad neki vért. Közben elmeséli Bunnynak és Aminak, hogy a fiú, Shinozaki (a magyar változatban Mathieu), mindig mellette állt élete nehéz pillanataiban, többek között akkor is, amikor a barátja otthagyta őt. Viszont Bunny hiába gondolja úgy, nem szerelmes a fiúba. A fiú állapota azonban továbbra sem a legjobb, köszönhetően annak, hogy Ail és An megkaparintották az energiáit. Mindeközben a harcoslányok azon gondolkoznak, ki lehet az új ellenségük. Bunny azonban ahelyett, hogy ezzel törődne, inkább képeket rajzol Mamorunak, hogy segítsen neki emlékezni. Meg is mutatja neki, ám ő nem emlékszik semmire. Seijuuro azonban épp időben érkezik ahhoz, hogy rózsát adjon át neki, amitől meglepődik. Közben Rei a szentély tüzénél megérzi, hol csap le legközelebb a szörny, ezért a többiekkel együtt odasiet. Sailor Jupiter azonban még mindig elég gyenge a vérátömlesztés miatt. A parkban csapnak össze, de minden harcoslány támadását sikerrel visszaveri a szörny. Aztán, amikor már minden veszve látszik, egy fehér rózsa repül be a küzdelem színhelyére, és egy furcsa alak, a Holdfénylovag jelenik meg. A szörny őt is megtámadja, de a Holdfénylovag ellenáll és legyengíti őt. Sailor Jupiter most már könnyűszerrel bosszút állhat, és végez a lénnyel.

Első megjelenésSzerkesztés

Holdfénylovag

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Megjelenik a Holdfénylovag, aki megjelenésében eléggé hasonlít az Álarcos Férfira, de szmoking helyett inkább arab jellegű ruhát hord.
  • Ebben az epizódban sem Sailor Moon, hanem egy másik harcoslány győzi le a szörnyet.
  • A második évadból a francia és a magyar változatban sajnos kihagyták a szép betétdalok túlnyomó többségét. Ez sajnos azzal jár, hogy több olyan rész is van, ahol már-már zavarbaejtő a csend. Az első ilyen rész éppen ez, ahol kihagyták az "Anata no Sei Janai" című dalt akkor, amikor Makoto a visszaemlékezését meséli el.