FANDOM

“Újra együtt”
Ep77
想いは同じ! うさぎと衛の愛再び
Omoi wa Onaji! Usagi to Mamoru no Ai Futatabi
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Sukehiro Tomita

Rendezte

Harume Kosaka

Ellenfél

Udering

Előző rész

Amród

Következő rész

Az önkéntes ápolónő

Egyéb infók
Eredeti cím

“Mindketten ugyanazt érezzük! Usagi és Mamoru újra összejönnek”

Az Újra együtt a Sailor Moon hetvenhetedik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Bunny megint elkésik az iskolából. Mielőtt belépne az osztályterembe, belebotlik Uminóba és Naruba, akik közlik vele, hogy nem kellett volna annyira sietnie. Ők ketten hirtelen elkezdenek beszélgetni egy sajátos, kézzel készített karkötőről, amely állítólag teljesíti a készítője kívánságát. Iskola után rögvest el is indul a tanfolyam helyszíne felé, s útközben váratlanul Mamoruba botlik. Ő azonban tudomást sem hajlandó venni a lányról, még csak fel sem segíti Bunnyt, pedig elesett. Bunny tudni akarja, miért csinálja ezt, de ő csak annyit válaszol, hogy nem a lány hibája az egész, hanem az övé.

Időközben Smaragd talál még egy negatív pontot a városban, amely éppen a karkötőkészítő tanfolyam helyszínén van. Megidéz egy droidot, hogy vigyázzon a helyre, majd elmegy, Gyémánt hercegről ábrándozva. Közben Ami és Makoto, hogy felvidítsák Bunnyt, segítenek neki beszerezni a karkötő alapanyagait, és elkísérik a tanfolyamra. Ott azonban csak ügyetlenkedik, és nem igazán megy neki a dolog. A tanfolyam után kiderül, hogy a vezetője maga a droid, aki jelentést tesz Smaragdnak: a karkötők sötét energiával fertőzöttek. Közben Bunny otthon próbálja elkészíteni a karkötőt, sikertelenül, mert közben elalszik. Furcsa rémálmot lát az esküvőjéről, ahol szörnyűségek történnek, és egy hang azt mondja, hogy nagy bajba kerülhet, ha Mamoruval együtt maradnak. Megrémül és felébred, de ekkor döbbenten látja, hogy a Mamoruval közös fotóján megrepedt az üveg. Bunny ezután gyorsan Mamoru lakására rohan, míg Chibiusa és Luna a ház előtt várakoznak, az egyik karkötővel.

Kétségbeesetten dörömböl az ajtón, de Mamoru elküldi. Végül bevallja, hogy milyen álmot látott, s elkezdenek erről beszélgetni. Mamoru azonban, bár rettentően fáj neki, mégis elküldi a lányt, mert fél attól, hogy ez tényleg bekövetkezik a jövőben, és nem akarja, hogy Bunnynak baja essék. Bunnyt azonban nem érdekli, mit hoz a jövő, de késő: kénytelen elmenni. Ahogy leér a lépcsőn, látja, hogy Chibiusa kezén elkezd sugározni a karkötő. Luna letépi a kezéről, és megkeresi Amit. Ő azt mondja, a karkötők városszerte így viselkednek. Elmennek az épülethez, ahol megküzdenek a droiddal, aki a fekete szellemet őrzi. Összehangolt támadásukkal végül sikerrel járnak: elpusztítják a droidot és végeznek a fekete szellemmel is. Végül megjelenik Smaragd, és gőgösen közli velük, hogy minden próbálkozásuk hiábavaló, és egyszer úgyis ők győznek.

Ezután az Álarcos Férfi azt mondja Sailor Moon-nak, hogy együtt kell harcolniuk, hogy megvédjék a jövő világát, majd odébbáll. Sailor Mars unszolására Bunny utánaszalad. Végül tisztázzák a dolgot egymás közt, és arra jutnak, hogy nem bánják, mit hoz a jövő, csak most legyenek együtt.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az anime szakításos mellékszála, mely a 61. résztől tart, most ér véget.
  • Az első jelenetben, amikor Umino a karkötőkről beszél, a bal kezén hat ujja van.