FANDOM

“Új vonzalom”
Ep58
すれちがう愛の心!怒りの魔界樹
Surechigau ai no kokoro! Ikari no Makaiju
Évad

2 (Sailor Moon R)

Írta

Shigeru Yanagawa

Rendezte

Takao Yoshizawa

Ellenfél

Yamandakka

Előző rész

A csökönyös szörnyeteg

Következő rész

A fa titka

Egyéb infók
Eredeti cím

“Egyet nem értés a szerelmesek szívében. A dühös Makaiju”

Az Új vonzalom a Sailor Moon ötvennyolcadik epizódja.

CselekménySzerkesztés

Seijuuro elhívja kávézni Bunnyt, Natsumi pedig Mamorut, hogy randevúzhassanak velük. Mikor felfedezik, hogy mit csinál a másikuk, dühösek lesznek egymásra. Mérgesen mennek vissza szállásukra, ahol döbbenten látják, hogy fájuk elkezdett elszáradni. Kétségbeesetten kezdenek hát hozzá az energia kereséséhez. Egy Sailor Moon show-műsort szakít félbe egy szörny támadásával, de az így szerzett energiát a fa nem hajlandó elfogadni. Mivel másnap nem mennek iskolába, Bunny meglátogatja a lányokkal Seijuurot és Natsumit. Nem értik, miért látogatták meg őket, de a lányok elmondják, azért, mert aggódtak miattuk. Bunny majdnem megtalálja az ajtót, mely a Makaiju-fához vezet, de Seijuuro közbelép, Natsumi pedig távozásra szólítja fel őket. Seijuuro furcsa melegséget érez magában, amilyet még soha, de Natsumi nem osztozik ebben vele. Másnap Bunny megint a lakásba megy, hogy elkísérje őket az iskolába, és ekkor megint majdnem benyit a szobába, ahonnét egy faág kerül ki. Natsumi azonban elintézi azzal, hogy ez egy botanikai kísérlet. A fa azonban reagál Bunnyra, amit An úgy értelmez, hogy meg kell szereznie a lány összes energiáját. Új hajtását azonban a gonosz módon szerzett energia elhervasztja. Közben a lányok Bunny hajában észreveszik a fa egyik ágát, ami mozog. Luna bevizsgálja, és megállapítja, hogy ez egy gonosz entitás lehet. A lányok úgy vélik, Ail és An valójában Seijuuro és Natsumi. Bunny nem hiszi ezt és a lakásukra megy. Útközben találkozik Mamoruval, aki virágot visz Natsuminak. Ettől ő is érzi azt a különös melegséget magában. De amint meglátja Bunnyt, céljai megváltoznak. Beinvitálja őket a lakásba, egy óvatlan pillanatban pedig betaszítja Bunnyt a Makaiju fa birodalmába. A szörny rátámad, hogy elvegye az energiáit, de a fának ez nem tetszik, és végez a szörnnyel. Közben az egész épület megremeg erejétől, s mind a négyen a fa világába kerülnek. A négy harcoslány is megérkezik, hogy megmentsék Bunnyt.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Utoljára láthatjuk a sorozatban Bunny tanárnőjét.
  • A fa gyermekei sem idéznek meg több szörnyet a sorozatban.